Hier ga je werken:
AL Raad & Partners is een administratie- belastingadvieskantoor gevestigd in Roosendaal met een
enthousiast team. Met circa 20 medewerkers helpen wij ondernemers op het gebied van administratie,
belastingadvies, bedrijfseconomisch advies, salarisadministratie etc.
Iedereen binnen ons kantoor krijgt ruimte voor eigen inbreng en waar mogelijk veel zelfstandigheid in
de uitvoering van de werkzaamheden.
Functie:
Je takenpakket is gericht op het samenstellen van jaarrekeningen, het opstellen van belastingaangiften,
alsmede de daaruit voortvloeiende werkzaamheden. Voor de cliënt ben je het aanspreekpunt voor
diverse zaken. Je werkzaamheden bestaan uit:
- Het samenstellen van jaarrekeningen met daarbij een goede dossiervorming
- Het opstellen van fiscale aangiften (inkomstenbelasting/vennootschapsbelasting)
- Het signaleren van adviesmogelijkheden
- Het onderhouden van contact met klanten
Door de toenemende digitalisering en automatisering is het belangrijk dat je affiniteit hebt en leert werken met de nieuwste (geïntegreerde) software voor het samenstellen van jaarrekeningen en fiscale aangiften.
Wat verwachten we van je?
Opleiding: HBO-BE/Accountancy/Finance & Control (of studerend hiervoor)
Uren per week: 40 uur (parttime is bespreekbaar)
Tenslotte ben je nauwkeurig, cliëntgericht en heb je verantwoordelijkheidsgevoel.
Wat bieden wij jou?
- Een salaris dat aansluit op jouw praktijkervaring en kennisniveau
- Een gezellig team met een dynamische sfeer
- De mogelijkheid om deels vanuit huis te werken
- Goede begeleiding en coaching
- Ondersteuning van onze relatiebeheerders voor klant-specifieke zaken;
- De intentie is een samenwerking voor de lange termijn
Meer informatie en solliciteren
Enthousiast geworden over deze baan? Dan willen we graag met je in gesprek! Solliciteer via deze site of stuur een mail naar werken@al-raad.nl met je CV en motivatiebrief.
Heb je vragen over de vacature, neem dan telefonisch contact op met ons kantoor: 0165-745620.
AL Raad & Partners
t.a.v. Silvia Oostenrijk